fredag 29 oktober 2010

459

Tentan idag gick helt okej tror jag. Eller ja... Jag tror att jag blir godkänd. Hoppas jag. Helt ärligt kan det lika gärna bli ett IG som ett VG och osäkerheten är jobbig, men jag är van vid den. Den skiljer sig inte märkvärt från hur det brukar kännas efter prov. Nu vill jag bara ha resultatet...

Så var jag hos min psykolog och som vanligt vägdes jag (han har slutat gå ut ur rummet när jag väger mig - HA! Jag VISSTE att han skulle sluta lita på mig! Jag SA att det skulle hända!) och jag hade gått upp ungefär precis 100 gram. Känns bättre än det borde. Jag KAN hålla min vikt stabil! Sedan att jag egentligen ska uppåt... Det är inte lika viktigt. Eller hur?

Så var jag hos de finaste fina ikväll och åt kladdkaka (japp. Funkade jättebra.) samt såg på the hills have eyes. Skräckfilm av den mildare graden. Alldeles för mycket klichéer för att man skulle kunna ta den på allvar, men den hade sina stunder och mutanterna förföljde mig ett tag. 2/5.

Nu är jag trött och sliten. Jag är inte van vid att BÅDE plugga OCH vara social. men jag gillar det. Det är en skön trötthet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar