onsdag 17 juni 2009

13

Oturstalet. Usch och fy, det här inlägget får bli kort.

ja, jag tror på sånt, och ja 13 skrämmer mig.

Dagen idag har varit ganska jobbig, bara på grund av att den blev så dåligt planerad. Åkte iväg till Kalmar och mina mattider blev därför helt upp och nervända. Åt middagen på IKEA, falafel, grönsakskompott och en ärtpesto som var fruktansvärd (men mamma åt upp den så det gjorde inte så mycket). Blev osäker på mängden falafel och har just nu otrolig ångest, jag tycker inte om att veta att jag kanske åt för mycket och behöll det. Men de öste på en sådär tolv falaflar på min tallrik och det kändes dumt att lämna mer än hälften...

Storhandlade med mamma idag och det var lika kul som vanligt, fick bland annat ner 5 (FEM!) liter mumsiga jordgubbar i vagnen. Är det snart midsommar så är det^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar