tisdag 9 juni 2009

tredje

Gud vad jag är negativ. Men det har varit ett par riktigt sunkiga dagar, och det är så det blir då.

Pratade med ett par amerikanare och känner mig i alla fall lite omtyckt. Det är en skön känsla, ända tills (negativiteten tar över) de förstår hur tråkig jag är och lägger av. Suck.

Idag har inte fungerat sådär jättebra heller. I och för sig är klockan ganska tidigt och mycket kan hända men frukosten blev en stor katastrof. Och så hoppade jag över mellanmålet.

Känner mig så ensam.

Det jobbiga är att jag just nu saknar mitt ex något otroligt. För även om vi inte hade det bästa förhållandet, så hade jag ändå någon som verkligen, till 100% brydde sig. Visst, han var väl inte världens trevligaste alla gånger. Visst, jag var rädd mer än en gång. ja, han skadade mig både fysiskt och psykiskt. Men då slapp i alla fall jag. Hur sjukt är inte det? Jag VILL ha en pojkvän som slår mig, för jag känner att jag förtjänar det, och ingenting annat. Kan ju inte riktigt örfila upp mig själv, det funkar liksom inte.

Jaja, ska gå och se om jag kan göra dagen något bättre genom att klippa hunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar