torsdag 10 september 2009

105

Var hemma hos en kompis ikväll och hade riktigt trevligt. Det kändes helt normalt att äta tacos och morotskaka och prata gamla minnen. Mer sånt tack, det gör att jag känner mig lite mindre utanför. Vi är fortfarande för olika för att spendera avsevärd mängd tid med varandra, men lite då och då tror jag vår vänskap klarar av. Dessutom kände jag mig otroligt vuxen när jag åkte hem till henne, till hennes HUS, med blomma och allt! Tänk att det redan är dags för sånt, för att tänka på FRAMTIDEN. Snart kommer jag väl börja fundera på pensionssparande och bonuskort på ICA.

Ibland tror jag att jag är rädd för att bli vuxen.

Annars var dagen trög, halsen kändes bättre men fortfarande inte klockren. Ringde min terapeut eftersom det var läxan hon gav mig, men hon hörde inte mycket av vad jag sa över telefonen. Hoppas rösten kommit tillbaka imorgon när vi har en tid.

Oj vilket händelselöst inlägg. the story of my life...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar