fredag 4 september 2009

99

Dags för DBT igen, enskilt den här gången, och det var...jobbigt. Och tyvärr tror jag inte att det kommer bli lättare framåt, snarare tvärtom. Min terapeut kräver mycket av mig, jag måste engagera mig, måste tänka själv, måste kämpa. Usch. Men jag vet att hon gör det för min skull och jag behöver det här. Behöver någon som kan få mig att ändra mitt beteendemönster, någon som kan leda in mig på rätt väg. Men oj vad det kommer vara svårt att dra upp mig själv ur sängen för att ta mig till en sådan session! Och jag som redan skrivit kontrakt och allt, nu måste jag gå dit så ingen blir besviken. Jag ångrar mig nästan redan.

Filmen ikväll hette the librarian 3. Den var gjord för TV, det märktes tydligt vart de planerat in reklamavbrotten och den var så pass tillrättalagd att barnen under tio ändå skulle klara av att titta (inget grovhångel och milda svordomar). Den höll mig vaken, men det var ungefär på den nivån den låg. Jag tänker inte lägga ner någon energi på att leta upp de två första filmerna i serien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar