fredag 23 oktober 2009

137

Planerar en bakdag imorgon. Jag älskar att baka, så det kommer nog bli kul, men det är också laddat med ångest, jag kommer ju säkerligen smaka av bakverken också... Ska försöka närma mig dagen ur ett friskt perspektiv istället för ett ätstört.

Annars har väl dagen artat sig ganska så lovande. Jag känner ändå ett ansvar hängande ovanför huvudet på mig; jag måste ju se till att inte bli inlagd nu när mina föräldrar ska resa bort och lämna huset till mitt och min brors förfogande. De åker dock inte förrän november, så jag har många långa dagar att tampas med demonerna på...

Det blev Donnie Brasco ikväll, men varken min bror eller jag orkade med mer än en halvtimma av maffioser och fucks. Den kanske skulle kunnat ha varit bra, den har fått många riktigt starka recensioner, men vi kände helt enkelt ingenting för någon av karaktärerna och det bäddar inte för en lyckad film. En 1:a får den, vi stängde av efter halva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar