torsdag 4 mars 2010

274

Nu är allting helt avslutat med exet. Jag vet inte hur jag ska reagera, en del av mig har velat göra det länge - det har inte KÄNTS som ett förhållande på länge ändå, varför hålla kvar vid det så hårt som vi har? - men så har jag ju den där andra delen som lite romantiskt håller fast vid honom lite för hårt. Jag kommer ihåg alla stunder vi delat, och många av dem har varit så underbart positiva. Det är med honom och BARA honom som jag kan vara HELT mig själv, till 100%. Och ändå, av någon oförklarlig anledning, tycker han om mig.

Men inte tillräckligt uppenbarligen, eftersom det är slut nu. Hoppas bara att vi kan fortsätta vara vänner. Jag vill inte mista kontakten vi har.

Till något lite roligare - har hittat världens skönaste matlagningsprogram. Visst är det japanskt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar