lördag 6 mars 2010

276

Världens bästa film visas ikväll efter melodifestivalen - Seven. Det blir slötittande framför TVn igen, bara för att jag kan och vill.

Har letat efter bilder som jag kan posta här, som visar hur sjuk jag var, hur smal jag var. Men jag hittar inga där jag är liten nog. Om jag postar de jag fann kommer folk som läser det här säga - nehej, hon var ju inte SÅ utmärglad som jag trodde. Det var visst inte så allvarligt. Och det vill jag inte. Jag vill bevisa för alla att jo, jag VAR jättesjuk, och såg hemsk ut. Varför? If I only knew...

Hittade i alla fall en bakgrund jag hade på datorn ett tag. Alltid något.


Inte smal nog. Inte liten nog. Inte benig, tanig eller utmärglad nog. Att jag inte ens klarade av att bli smalast. Det äter upp min själ just nu, hur misslyckad jag är.

Men STOPP! Inte fler ätstörningstankar! Jag orkar inte mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar