måndag 7 juni 2010

376

Såg smått fantastiska Vägen nu på kvällskvisten. En dyster bild av en framtida katastrofvärld målas upp och det som skrämmer mest är att den är fullt möjlig. Helt klart en fyra, men det måste bara sägas - den kallas nyskapande men har man sett (och älskat) serien The Tribe hela sin ungdom känns mycket igen.

Annars har jag faktiskt haft lite att göra idag vilket kändes bra, så skönt att få komma ut och träffa lite folk. Jag trodde aldrig de orden skulle komma ifrån mig men nu gör de det och jag omfamnar dem tacksamt.

Det var dags för körlektion på förmiddagen och han tyckte att det märktes en förbättring fast det var ALLDELES för många motorstopp. Och så RÅKADE jag köra över en heldragen linje *ajaj*

Sista träffen med DBTgruppen på eftermiddagen och jag kommer genuint att sakna dem. Vi pratade om att kanske träffas igen nu i sommar men vem vet om det blir av? Den enda anledningen att vi mötte varandra till att börja med var ju för att vi mår mer eller mindre dåligt, är det verkligen något att bygga vidare på? Men jag tycker om dem alla, så kanske ger vi det en chans bara för att se vart det leder.

Känner mig ganska stabil idag för omväxlings skull, jag är inte överdrivet ledsen eller onaturligt skuldmedveten. Jag hoppas det håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar