onsdag 23 juni 2010

391

Trött. Trött, trött, trött, trött, trött.

Längtar efter sängen, och ska dra mig dit så snart jag kan. Att vara social tar på krafterna.

Är trött på mig själv också, på sättet jag skriver. Det är inte välskrivet nog, inte intressant nog. Usch.

Såg film idag, men tyvärr inte hela eftersom vädret var så underbart att jag inte hade samvete att sitta inne. Söta Den lilla prinsessan med Shirley Temple från 1939. Jag har alltid älskat historien om den lilla prinsessan, och Shirley Temple är som alltid i hennes tidigare filmer helt fantastisk. Stark 4/5.

Min fasters odjur är här på besök eftersom de ska till Turkiet i en vecka. Hunden min kommer inte riktigt överens med honom, men de är ändå otroligt söta tillsammans. En hund till? Gärna det!

Spenderade kvällen med en gammal vän och hennes pojkvän(s kompisar). Kände mig otroligt tråkig och tror fortfarande att de sitter och skrattar åt min osociala förmåga, men jag var där. JAG. VAR. DÄR. Min trötthet är behaglig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar