måndag 21 juni 2010

388

Inte min stoltaste dag, har inte uträttat sådär vansinnigt mycket. Maten har fungerat nära nog perfekt dock, och det känns lika fantastiskt som det brukar.

Letar fortfarande efter sommarjobb, även om det bara är två månader kvar tills jag flyttar ut *äntligen* Ansökte på SAFT idag, men hoppet är väl ganska svagt...

Spenderade det mesta av natten (läs 23.00-01-00) med att se Larry Flynt - Skandalernas man. Det var inte alls meningen, jag fastnade när jag egentligen bara skulle äta kvällsmat och gå upp och lägga mig. Men vilken film sen! Baserad på Larry Flynt (grundaren av herrtidningen Hustler) och hans skruvade idéer och tankemönster formligen skrek den ut sitt budskap - YTTRANDEFRIHET TACK - och visade gång på gång hur orättvist livet kan vara. Väl värd 4/5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar