onsdag 7 april 2010

310

Kroppskännedom och Kalmar, åt lunch med min lillebror och hans kompisar och svär över att jag valde en vegetarisk burgare och inte en sallad. Vad tror de om mig nu, att jag trycker i mig snabbmat dagarna i ända? Och ja, jag hör själv hur dumt det låter. De åt burgare de också och brydde sig antagligen inte ett dyft om att jag gjorde det. Men det känns inte bra, inte alls.

Har ingen riktig ork att skriva.

Var i desperat behov av att kräkas upp middagen men istället slog jag upp japanskböckerna och läste i någon timme. Det fungerade bättre än jag vågat hoppas. Mamma oroar sig nu över att jag ska börja plugga för mycket så DET tar över mitt liv. Jag anser att så länge det inte är en destruktiv vana får det mer än gärna ta upp all min tid och energi. Pluggandet tillfredsställer mig.

True blood var helt otroligt bra ikväll (som alltid) fast Skarsgård bara var med i några ljuvliga sekunder. Hur ska jag hålla ut till nästa veckas program? Väntan är olidlig och oersättlig på samma gång. Skäms den som laddat ner dem och redan sett dem, då går man ju miste om den här känslan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar