fredag 23 april 2010

326

Nu har jag äntligen lagt över mina sista bilder från kameran, de som togs när jag var som sjukast. Och jag tänkte posta dem här, även fast de är både nakna och ganska magstarka. Men jag måste få ha dem med i den här dagboken så jag alltid kommer ihåg vart jag var och vart jag är nu. Snälla, om sådant här triggar dig, titta inte. Jag vet, det är svårt, men du är starkare än så.


Först en bild på mitt ansikte:






min vikt dokumenterad:







Och så två helkroppsbilder:













Det är svårt att förstå hur jag kunde övertyga mig själv om att jag inte var liten nog när jag vägde mindre än en normal tolvåring. Och jag erkänner att jag fortfarande har svårt att se att jag är smal på bilderna, istället för att baxna av häpnad tänker jag "inte mer? Inte värre?" men jag jobbar på det. Jag har bestämt mig för att inte hamna där igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar