måndag 22 februari 2010

263

Körlektionen gick jättebra idag och det har faktiskt gjort mig lite mer övertygad om att jag kanske, någon dag, kan ta ett körkort. Jag fick massor av komplimanger om att jag utvecklats och lärt rätt, vilket känns skönt, förra gången var det precis tvärtom.

Fikade med en kompis innan körlektionen(mår fortfarande dåligt över hur sen jag var!) och skrev under ett DBT-kontrakt till efter. Det är nu spikat att jag kommer fortsätta med DBTn ett halvår till. Och det känns helt okej, nästan bra. Visst, det är sjukt jobbigt, men väldigt nyttigt. Inte bara för mig men för mig i synnerhet.

Fler Ozavsnitt ikväll plus Edward scissorhands på sluttampen. Har sett den förut men repriser av Burtons filmer skadar aldrig. Den är så fängslande att det är ruggigt och får därför en fyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar