fredag 3 juli 2009

29

Fan.

Har ätit så in i helvete idag.

*AKUT SVORDOMSBRIST*

Inte nog med att jag ätit alla mina mål, jag har också tagit två av mina näringsdrycker OCH ätit godis. Min ätstörda sida säger "Gud, vad du är äcklig, du klarar inte ens av att stå emot impulserna att äta sånt du gillar, du förtjänar att bli tjock, jävla fetto!". Just nu önskar jag bara att jag kunde vara en duktig anorektiker och avstå från allt det där goda som jag vet inte är bra för mig. Men jag kan inte det längre, istället äter jag det ändå och ångestnivån skjuter i höjden. Sedan får jag spendera hela kvällen svärandes och gråtandes.

Jag är livrädd för att gå och lägga mig för jag vet att kalorierna jag svalt kommer börja "göra verkan" i natt och jag kommer vakna imorgon rund som en boll. Och ja, jag vet att det inte fungerar så, men tankarna finns där ändå.

FAN.

Lyssnar på någon okänd artist som uppträder borta på latitud 57, musiken hörs tydligt ända hem till mig. Det känns som en så avlägsen del av världen just nu, jag har inte rätt att ta del av den. Rätt åt mig att jag är hemma och mår dåligt. Jag är inte värd bättre.

Vilket solskensinlägg det här blev. Verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar