onsdag 22 juli 2009

51

Var på ABC igår för att ta lite prover och de gick med på att väga mig också. Nu ligger jag på 43 efter att svullnaden gått ner och vattenvikten försvunnit. Fortfarande för mycket enligt mig, men det kommer det alltid vara. Jag måste lita på att de vet vad de talar om där och att de inte satt min målvikt för högt. Det är ändå svårt att ta näringsdrycker och äta rätt mängd mat när jag vet vad det gör med mig. I mitt huvud kommer jag alltid vara fet.

Träffade mamma efter ABC-besöket och vi gick ut för att äta. Det blev pasta med svampragu och palsternackchips, chipsen var överflödiga och grönsakerna smakade tinat men ragun var god. Efter maten fick jag akut ont i magen och jag spenderade hemvägen inne på bussens toalett. *överflödig information struken* Det har hänt ett par gånger förut när jag varit på restaurang och ätit pasta med gräddiga såser, jag undrar om det är något jag är överkänslig mot eller om det bara är ovanan att äta fet mat.

Morden i Midsomer avrundade kvällen, men avsnittet var lite trögt.

Idag blev det Sopranos till mellanmålet, jag satsar på att komma igenom andra säsongen innan Greklandresan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar