söndag 26 juli 2009

55

Övningskörde idag för tredje gången och är helt utmattad nu efteråt, man måste ju vara på helspänn hela tiden! Okej, jag hade redan förstått att det inte är lätt att köra bil, annars skulle jag inte dragit på det så länge, men jag hoppades nog på att jag skulle tycka det var lite roligare än vad jag gör. Mest oroar jag mig för allting som jag kan råka göra utav misstag eller göra med någon annan. Man har ju ett sådant ansvar när man kör! En bil kan åsamka stor skada och jag vill helst inte spendera resten av mina dagar med ett liv på mitt samvete.

Fast lite kul var det i alla fall. Jag fick blinka ^^

Har skaffat mig en fläkt nu när jag är så himla varm hela tiden. Den låter som ett helt tåg men svalare är det! Nu kan jag inte skylla sömnproblemen på värmen...

Gjorde kvällen till en spa-kväll med ansiktsmask som luktade choklad och body lotion som luktade Naomi Campbell (det är i alla fall hennes namn på tuben). Känner mig ganska stabil. Har ätit, men inte för mycket eller för lite. Efter lunchen hade jag en dust med ätstörningen som tyckte att jag ätit för mycket ärtsoppa men pappa drog med mig ut i bilen och jag kom på andra tankar. Middagen gick över förväntan bra, fylld paprika direkt från grillen! Nam nam. Var till och med en duktig flicka och tog mina näringsdrycker som jag skulle. Jag både ser fram emot och är livrädd för att bli av med dem. Det betyder ju att jag ligger på en normal vikt, ve och fasa! Men jag har druckigt dem länge nu och är ganska så trött på dem. Choklad går fortfarande bra (nähä) men jag vägrar att dricka vanilj (som var min favorit!) eller jordgubb. Jag kommer ALDRIG kunna dricka en vaniljmilkshake igen, den smaken är för evigt förstörd!

Nu ser jag fram mot Cinderella Man som börjar om några minuter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar