söndag 6 december 2009

177

Var lite social idag och spenderade kvällen hemma hos en kompis. Vi hade lilla julafton och körde paketleken, vilket gav mig sju av åtta paket. Tur i spel, otur i kärlek och allt det där. Så lekte vi lekar (jag HATAR att leka lekar. Men det gick rätt så bra ändå) och snackade skit. Jag måste väl erkänna att jag fortfarande känner mig otroligt tråkig i andras sällskap men jag tror inte att de andra tyckte att jag var för hemsk. Bara en torrboll, eftersom jag inte drack. Jag lyckades undvika att prata så mycket om mig själv, vilket känns skönt. Blev löjligt stolt när de sa till mig att jag vägde minst i rummet, och vägrade äta mer än ett pepparkakshjärta för att de skulle förstå att jag inte är frisk utan har det jobbigt. Men annars gick det... bra.

Vilket otroligt dåligt skrivet inlägg det blev ikväll. Jag VET att jag just tänkte dömande, men jag måste bara se till att ingen tror att jag alltid är så här usel på att skriva.

Kvällen sammanfattad: Jag var social. Jag dog inte. Framgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar