måndag 7 december 2009

179

Tog bussen ner till Kalmar tidigt (umm... halv tio är väl tidigt?) i morse för lite kroppskännedom. Vi pratade mycket om mina tjockkänslor, om att jag känner mig många gånger större än vad jag är. Jag vet ju faktiskt att jag inte är överviktig, men av någon anledning så känner jag mig ungefär lika smal som en flodhäst, och lika smidig när vi ändå jämför. Kanske kan lite massage, chi gong och vad jag nu kommer få praktisera under kroppskännedomen göra att jag får lite bättre självkänsla. Att jag bottnar i min kropp.


Smet in på 4-kök där jag spenderade mina lunchkalorier på en vegetarisk wrap, sedan hoppade jag på bussen igen och hann hem lagom till DBT:n började. Näst sista gången, så vi gjorde inte mycket mer än att spela memory. Jag sög. Det är förbjudet att tänka så nu - jag borde säga att jag gjorde så gott jag kunde, men jag förlorade i alla fall stort. På måndag är det avslutning och bowling vilket ska bli... intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar