tisdag 1 december 2009

174

Höll inte mitt eget löfte till mig själv = fail. Men annars har dagen flutit på. Känner mig underligt tom, liksom utanför min egen känslokrets. Jag har ätit och druckit näringsdrycker och det är som att ingenting bekommer mig, jag känner inte längre den rädslan och den vreden jag brukar känna. Det kommer ju så klart komma tillbaka, troligen imorgon eller ännu tidigare, men än så länge finns tomheten där och jag välkomnar pausen från allt det negativa varmt.

Städade mitt rum idag, in med det nya, rena, positiva, ut med det smutsiga, gamla, negativa. Kvällen spenderades som vanligt framför teven, med början vid adventskalendern (första delen idag, är INTE imponerad) och slut vid hell's kitchen många timmar senare. Det är helt sjukt vad många timmar jag spenderar stillasittande framför TVn. Om jag suttit i en bil eller på ett flygplan hade samma antal timmar känts som en evighet, men nu så här går timmarna ganska så fort. Jag måste ta tag i mitt liv och inte slänga bort all tid som jag gör.

En helt normal, ganska händelselös dag. Imorgon får bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar