söndag 2 augusti 2009

62

Såg nyss ett två timmar långt Poirotavsnitt jag redan sett... Om folk klagar över att de inte har något liv så kan de ju alltid läsa min blogg så kommer de nog på andra tankar.

Jagade runt över halva stan i eftermiddags för att hitta precis rätt godisbitar. Torkad cantalopemelon ska det vara, finns bland naturgodiset på kvantum kan jag tipsa om.

Annars har dagen varit ganska så innehållslös. Lyssnade lite för mycket på min ätstörning och är livrädd för att hamna nere på bottnen igen, jag har kämpat så otroligt hårt med att ta mig till den punkt jag är idag. Men det stör mig att det är så mycket kvar, att det inte går snabbare! Jag får väl tänka på att jag var fast i ätstörningen i många år och vanor är svåra att bryta, det går inte på en dag. Det kan jag skriva under på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar