söndag 17 januari 2010

222

Diplomat, filmen jag såg ikväll, går inte att hitta någonstans! Mitt älskade imdb kunde inte ens hjälpa till, och moviezine och filmtipset var båda helt tomma på idéer. I och för sig var filmen inte särskilt bra, men den var ändå sevärd, i alla fall om man har ett par tre timmar att slösa bort en seg lördagskväll. Bra skådespelare, rörig intrig. 2/5.

jag mådde inte så bra förut ikväll, jag var alldeles kall och magen satte sig på tvären. Båda mina föräldrar blev då sura och fick för sig att jag inte klarat dagen så bra, att jag låtit anorexiademonerna diktera. Frustrerande när jag faktiskt gjort precis ALLA rätt. Det är jobbigt att inte bli trodd, trots att jag borde vara van vid det här laget. Istället blir jag sur och ledsen, och det tar de som ett bevis på att jag kräkts. ÅÅH, vad jag inte gillar dessa moment 22...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar