tisdag 26 januari 2010

235

En matsked av sylten jag äter på min fil/gröt innehåller 56 kalorier! FEMTIOSEX! Det är horribelt mycket! Jag tänker härmed aldrig mer äta sylt! Okej, det var kanske inte den rationella sidan av mig som talade där, men jag hade bara räknat med runt 38. Usch, och jag ÅT av den IDAG!

Var hemma ensam hela förmiddagen och det gick över förväntan bra! Åt frukost framför TVn och visst fanns det tankar om att göra det ogjort, men så länge det bara är tankar gör det ingenting. Man behöver inte alltid agera efter sina impulser har jag fått lära mig, det är jobbigt men det går att ignorera dem. Jag accepterar dem, men låter dem inte ta över.

Såg två avsnitt av Oz med lillebror, sedan såg jag dem igen (lite halvuppmärksamt) med min pappa. Fyra timmar passerade på ett kick! Mer sådant tack, det gillar jag.

Slängde ut en av mina näringsdrycker men drack duktigt den andra. Vi får se om den tredje slinker ner senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar