söndag 9 maj 2010

346

Klockan är snart halv tre och jag har inte sovit en blund. Läst manga (underbara Hot gimmick), suttit vid datorn lite då och då, vridit mig i vad som känns som timmar i sängen. Men inte då. Ingen sömn för mig.

***

Nu är klockan över fyra och hot gimmick är slut. Vad ska jag ta mig till nu?

Jag tänkte ändra tiden på den här bloggen eftersom den fortfarande är inställd på amerikansk tid men jag tror jag ändrade mig. För många inlägg blir då skjutna till andra dagar och då stämmer ingenting längre. Jag får se, kanske blir det ändå så att jag ställer fram klockan, jag vet inte än...

Det blev så att jag ändrade den i alla fall. Om datum och tider inte stämmer eller låter trovärdiga längre så ber jag om ursäkt. Nu stämmer klockslagen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar