söndag 16 maj 2010

355

LÅNG dag som jag inte har någon större lust att kommentera, kanske för att så lite faktiskt har hänt. Det blir så när man väljer isolation framför livet, inga intryck släpps innanför hemmets lugna väggar. Såg Speed som var en stabil spänningsrulle som levererade för stunden. Sandra Bullock är alltid bra och Keanu Reeves log inte en enda gång. Som vanligt. 3/5.

Varför, VARFÖR tycker jag inte om att festa? Hur ska jag kunna lära om mitt eget inbundna beteende och börja umgås med folk? jag ser inte någonting positivt alls med utgång och öl och pinsamma händelser man inte kommer ihåg och dåliga skämt man måste skratta åt och vänner som sviker och folk som knullar runt. Inget. Det måste ju finnas ljusglimtar också. Eller? Inte skulle väl så många göra det så ofta om det inte gav dem någonting?

Livet känns väldigt tomt och VÄLDIGT meningslöst just nu. Jag måste förändra någonting. Vad som helst. Och det snart.

***

Jag kan dokumentera början av dagen. Sen skäms jag för mycket för att fortsätta.

Frukost - havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk, en ostsmörgås och apelsinjuice. Är någon förvånad?

Mellanmål - yoghurt med cheerios och te. Sockrig, underbar lidlyoghurt som jag desperat försöker sluta tycka om men verkligen älskar. Tur att den tog slut.

lunch - en bit paj sedan igår, kändes hemskt onyttigt och väldigt syndigt. Sallad och cola light som avrundning.

Så, det var hälften av mina mål. Resten kan jag av olika själ inte dela med mig av.

Ovanligt kort i tonen idag. It's one of those days.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar