måndag 24 maj 2010

362

Känner mig OERHÖRT ensam idag. Som vanligt.

Lillebror har vänner över. Jag undviker dem. Och hoppas att de inte kommer ihåg mig imorgon. Jag VILL inte existera i deras ögon, jag vill inte att de ska diskutera mig, inte viska om mig, inte spekulera. Självklart kommer de ändå göra det, och självklart kommer det vara i negativa termer.

Jag vill bara dra täcket över huvudet och försvinna lite till.

***

Vanlig frukost

Pizza till lunch

ett mellanmål med flingor och yoghurt

middag blev trerätters, eftersom jag ville bjuda mina föräldrar på något; [äcklig] avokadosoppa med focaccia, pasta med köttbullar i tomatsås eller gorgonzolasås (till vegetarianen) och hallonmousse till efterrätt.

Kvällsmaten blev några krutonger hit, lite focaccia dit. Hade ingen större koll på vad jag inhalerade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar