tisdag 17 november 2009

160

Det regnar alltid i provence lämnade mycket att önska. Jag kan inte ens sammanfatta handlingen, så mycket brydde jag mig om vad som hände med karaktärerna. Allt jag vet är att mitt betyg inte kan bli annat än en etta. "En film som bör ses av alla" Vilket skämt. Jag klarade inte av att se mer än sisådär en tredjedel. Sen blev det ett gammalt morden i midsomeravsnitt.

Tidigt igår såg jag på monsters vs aliens som var... helt okej. Inte lika gullig som monsters inc eller lika söt som shrek men den gick att se utan att ögonen började svida. Den får en väldigt generös trea. Igår kväll blev det the reader med Kate Winslet, som försökte att vara så mycket mer gripande än den faktiskt klarade av att vara. Bra skådespelare, bra manus, men någonting saknades och gjorde filmupplevelsen ganska så tom. En trea till den också.

Dagen idag spenderade jag på att CYKLA ut till preem för att återlämna filmerna jag i min enfald tiggt att få hyra av min mamma. För inte har jag bil eller körkort, men mina föräldrar är ju som bekant INTE hemma, så det var bara att vackert bita ihop och sätta sig på cykeln. Det var faktiskt inte så farligt som det låter, jag kände mig väldigt duktig när det var gjort.

Planen ikväll är fylld aubergine/paprika och hell's kitchen. kunde varit värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar