fredag 27 november 2009

169

Mamma och jag har inte lyckats hålla sams idag heller - no surprise there - men med pappa som medlare är friden i huset i alla fall ganska bevarad. Vi har till och med tittat på film tillsammans, det blev Johan Falk - gruppen för särskilda insatser (är inte det en utomordentligt fånig titel?) Den var mycket bättre än jag förfarade, en stabil film som man inte satt och skämdes för medan man tittade. Finns väl bättre, men den får absolut 3/5. Jag ser fram emot resterande fem filmer i serien.

Idol var sorgligt ikväll, Mariette åkte ut och Erik knäckte resten. Jag oroar mig för att han inte kommer klara av att bli känd, att det kommer stiga honom åt huvudet. Men vad vet jag? Och varför bryr jag mig? egentligen? För bäst är han ju i år, det är ett som är säkert.

Annars - händelselös dag. Jag känner mig mer ätstörd än någonsin och det känns inte som att jag kan göra ett dugg åt det. Oh, how life sucks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar