söndag 22 november 2009

165

Seeeg dag. Två filmer som jag redan sett, men gärna såg igen - almost famous och sleepy hollow. Hur kan man inte älska dem båda två? ugnspannkaka till lunch och makaronipudding till middag, precis som jag bestämt och skrivit på schemat *klappar på huvudet* Lyxade dessutom till det med banankladdkaka till efterätt och kände mig nästan frisk. Nästan. För en gångs skull riktigt längtar jag till torsdag och psykologbesök. Jag har så mycket att prata med honom om som jag inte känner att jag vill yppa här - eller som jag redan HAR skrivit om men inte haft tillfälle att ta upp på ABC innan. Men så vet jag ju också att mamma och pappa kommer hem på torsdag och visst, jag saknar dem, men de kunde gärna få vara borta ett tag till. Det är rätt skönt att ta hand om sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar